تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال 43 اینچ مدل 43S6000
نوشته شده توسط : entekhabcenter14

 

TCLS6000 5

 

 

 

 

 

 

 تلویزیون ال ای دی TCL مدل S6000  با سایز "43 یکی از جدیدترین محصولات این شرکت خوشنام بوده و  پاسخ‌گوی نیاز بسیاری از کاربران حرفه‌ای است. حداکثر کیفیت‌تصویر این تلویزیون FULL HD با رزولوشن 1080 × 1920 پیکسلی است.درنتیجه می‌توانید فیلم‌های حجیم FULL HD را روی این تلویزیون مشاهده کنید و از کیفیت‌تصویری فوق‌العاده لذت ببرید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

android-icon

 

 

 

 

 

 

 

android

این مدل از ال ای دی تی سی ال دارای سیستم عامل اندروید است ، سیستم عامل طراحی شده برای گوشی های هوشمند ، تبلت و تلویزیون های هوشمند. در این صورت می توانید از بسیاری از امکانات این سیستم عامل که در گوشی قرار دارد را بر روی تلویزیون خود داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TCLS6000 2TCLS6000 3

 

 

 

 

 

Slim design

طراحي فوق باريک باعث مي شود اين محصول زيبايي منحصر به فردي به محيط اطراف خود ببخشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TCLS6000 1

 

 

 

 

 

 

 

 

FULL HD 1080P

تلویزیون های FULL HD 1080P دارای وضوح تصویر بسیار بالای 2 میلیون پیكسل (1920x1080) هستند. اطلاعات تصویر دریافتی توسط تلویزیون های دارای این تكنولوژی دوبرایر تلویزیون های (WXGA(1366 x 768 است.

 

 

 

 

 

 

TCCL 4-min

 

 

 

 

DOLBY AUDIO

از قویترین و مجرب ترین تكنولوژیهای پخش صدای فراگیر و سه بعدی است كه صدای دیجیتال را با كیفیت بسیار بالا از طریق پخش در كانالهای مجزا و مستقل از یكدیگر (كانالهای: چپ/ راست/ فراگیر چپ/ فراگیر راست/ وسط و كانال پخش اصوات فركانس پایین باس) به شنونده ارائه می دهد. 5 بلندگوی مستقل از یكدیگر توسط تكنولوژی DOLBY صدای فراگیر و شفاف را پخش كرده و وظیفه پخش اصوات فركانس پایین باس بعهده بلندگوی باس خواهد بود.

 

 

 

بهترین قیمت ، بهترین انتخاب


فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر محصولات خود را با مناسب ترین قیمت در مقایسه با سایت های فروش لوازم خانگی مشابه عرضه می کند. این فروشگاه اینترنتی نمایندگی رسمی لوازم خانگی TCL نیز میباشد و به خریداران محترم اطمینان کامل از خدمات پس از فروش می دهد. فروشگاه اینترنتی انتخاب سنتر همواره با رعایت حقوق مصرف کنندگان در عرصه فروش محصولات لوازم خانگی ، سعی بر جلب رضایت شما مشتریان و مصرف کنندگان محترم داشته و با تکیه بر تجربه و تخصص بالا در معرفی هر چه بهتر خصوصیات ، ویژگی ها و امکانات محصولات خود، بهترین خدمات را ارائه داده است.

 تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال 50 مدل 50P6US

 


براي اطلاع درباره قيمت ال اي دي تي سي ال به لينک زير مراجعه کنيد :
http://www.entekhabcenter.com/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C-%D8%AA%DB%8C-%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D9%84/





:: برچسب‌ها: تی سی ال، ال ای دی تی سی ال، قیمت ال ای دی تی سی ال، بهترین قیمت ال ای دی تی سی ال، نمایندگی تی سی ال ,
:: بازدید از این مطلب : 701
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: